
Pabucumun Ajanı -2
asude
D
direneylem
04.08.2015
8/10
Kitabın konusunu yazar bu sefer fazla uzanmış. Sıkıldığım bölümler vardı özellikle Tuna ile Denizin bir ayrılıp bir barışma si. Bol bol guldugum bölümlerde vardı kitapta.Deniz bu yaptı yine yapacağını ☺yine yine Tuna ve Denizi okumaya degerdi. Ayrıca Yasemin ve Martı de unutmamak gerek çok eğlenceli bir ikili olmuşlar. Kitaba renk katmislar.
Baskı: Pabucumun Ajanı -2