
Pabucumun Ajanı -2
asude
7/10
İlk kitap kesinlikle daha güzeldi.Çogu yerde sıkıldim ve atlayarak okudugumu kabul ediyorum.Bir gunde bitiren arkadaslara helal olsun 😁 Ben üç gunde zorla bitirdim.Bu puani verme sebebim yazarin duygulari okuyucuya gecirmesi.Aksi olsaydi daha düşük bir puan verecektim zaten.Keşke daha kısa bir kitap olsaymış.Belki daha çok severdim 😄
Baskı: Pabucumun Ajanı -2