l. h. cosway
22.06.2016
Açıkçası beklentimin altında kaldı.Her yerde methini duymuştum.Okuyunca bu mu yanı dedim.Karakterleri hiç ama hiç sevmedim.Yazarın duyguyu okuyucuya aktaramadığını düşünüyorum.Sevmediğim için tavsiye edemiyorum maalesef :(
Baskı: Kupa Altılısı