H
hergene54

28.04.2015

5/10

Çok sıkıcı.Konu ,anlatım,yazım,karakterler beni okurken çok yordu.Kitap yarım bırakmayı sevmediğim için kitabı bitirdim.okunmasa bir şey kaybetmeyeceğiniz kitaplardan..

Baskı: Tutkunun Sırrı (Secrets #1)