Y
yasemin144

26.06.2016

9/10

İlk kitabına göre çok daha güzeldi. Olaylarında daha bi ekşın, heyecan vardı Her şey biraz daha iyi oturdu kafamda.. Sevdim valla :) Üçüncü kitabı merakla bekliyorum

Baskı: İşgalci (Yabancı, #2)