L
Lethe

28.06.2016

6/10

Güzel diyebiliriz. Hastalıklı ruhların aşk ile ve kendileriyle verdiği savaşı şiirsel bir uslupla anlatılmış.Okurken Kahramanın ateist mi hırıstiyan mı anlayamadım.Müslüman olmadığı kesin ama=) başlangıçta biraz sıkılabilirsiniz sabredince kendine çekiyor.( Daha önce hasta ruhlu insanla karşılaştığım için bana hiç yabancı gelmedi bu hikaye )

Baskı: Yine Seninle Geldi Hayat