L
Lulu Marley

08.05.2015

8/10

Seriyi sevdim,sürükleyici anlatımı kurgusu güzele benziyor ve birden bir takım sırların açığa çıkması da ayrıca heyecanlı..Çoluk Çocuk okunabilir gibi duruyor kitap darısı 2 ve 3. kitabın başına diyorum..Tavsiye edermiyim türü için de güzel bir kitap...

Baskı: Doğum Lekesi (Birthmarked, #1)