
Yüzleşme (Tutku Oyunları Serisi, #2)
aleatha romig
8/10
Ben Tutku Oyunları'nı beğendim.Akılda kalıcı,şaşırtıcı ve sürükleyici bir seri olduğunu söyleyebilirim.Yazarın hikayeyi kurgulamasına ayrıca hayran kaldım.Gerçi yazar Yüzleşme'yi pat diye yarım bırakmış,bu hiç iyi olmamış :(( Seriyi sevmeseniz bile yarım bırakılan bu kitaptan sonra üçüncü kitabı okumak isteyeceksiniz. Seriyi okumak isteyenlere sabırla ve önyargısız okumalarını tavsiye ederim.
Baskı: Yüzleşme (Tutku Oyunları Serisi, #2)