Balayı
Balayı

susan elizabeth phillips

Y
yasemin_a

01.09.2013

10/10

Hiç abartmıyorum bu kitap beni benden aldı. Ağladım, kahkaha attım, kızdım, gerildim, düşündüm. Nasıl bu kadar güzel olur bir kitap. Honey'nin 'kahramanlar ölmez.' dediği yerde resmen hüngür hüngür ağladım. İsmiyle alakası yok, sadece aşk yok yani bu kitapta. Sakın önyargılı olmayın. Alın okuyun. pişman olursanız beni bulun :)))))

Baskı: Balayı