H
hüma

08.03.2018

9/10

Öyle bir kitaptı ki bir o yandan vurdu bir bu yandan😞 başlarda oldukça rahatsız edici detaylar ve durumlar nedeniyle " niye boyle " , niye herkes "en iyi kitap buydu" diyor anlamlandiramiyordum..takii sebebini okuyup anlayana kadar.. muhteşemdi. kalp kırıcı ve insanı paramparça eden ayrıntılar vardı..ama cidden muhteşemdi.. bencede serinin ilk 3 kitabı içindeki en iyisiydi. Sıradakine geçiyorum ama kalbimin bir parçasını bu kitapta bırakıyorum.😍

Baskı: Katiller Çetesi Kuğu ve Çakal #3