M
maggie

28.04.2017

1/10

Sanırım bu romanı sevmeyen tek kişi benim.İlk kitaptan tanıdığımız Jamie baya sulu göz olmuş. Kız tam anlamıyla salak oğlan ondan da salak. Gelin güzeldi ama bu berbat hiç okumayın derim.

Baskı: Düğün (Lairds' Fiancées, #2)