Balayı
Balayı

susan elizabeth phillips

S
SiHiRLi_PeRi

19.08.2014

10/10

Müthiş bir kitaptı herşey vardı gözyaşı,aşk,trajedi,gerilim hepside tam tadındaydı.Harikulade bir finallede son buldu.Yazarımızın okudugum her kitabıda ayrı bir güzel.Okumadan geçmeyin derim.

Baskı: Balayı