
Balayı
susan elizabeth phillips
S
SiHiRLi_PeRi
19.08.2014
10/10
Müthiş bir kitaptı herşey vardı gözyaşı,aşk,trajedi,gerilim hepside tam tadındaydı.Harikulade bir finallede son buldu.Yazarımızın okudugum her kitabıda ayrı bir güzel.Okumadan geçmeyin derim.
Baskı: Balayı