İyi Kız
İyi Kız

mary kubica

N
nrchn

01.07.2016

9/10

Kurgu çok güzeldi .nelerin ardından neler çıktı . Valla müge anlı olsaydı kızı hemen bulurdu ;) :) :) Ama olan Colin'e oldu üzüldüm ve çok ağladım :'( :'( Şu stockholm sendromu birçok kitapta var ama hala sendromun özünü kavrayamadim gitti . Ah bu amerikan babalar yok mu hepsi bi değişik valla :/

Baskı: İyi Kız