
İyi Kız
mary kubica
9/10
Kurgu çok güzeldi .nelerin ardından neler çıktı . Valla müge anlı olsaydı kızı hemen bulurdu ;) :) :) Ama olan Colin'e oldu üzüldüm ve çok ağladım :'( :'( Şu stockholm sendromu birçok kitapta var ama hala sendromun özünü kavrayamadim gitti . Ah bu amerikan babalar yok mu hepsi bi değişik valla :/
Baskı: İyi Kız