L
LadyMaria

19.12.2015

8/10

Nemesis yayınlarının son dönemde çıkardigi en güzel kitap bu bence.Eğlenceli ve akıcıydı. Karakterleri çok sevdim.Yazarin diğer kitaplari çikarsa okumayi düşünüyorum.Türünü sevenlere tavsiye ederim.😄

Baskı: Sen Benimsin (Line of Duty, #1)