I
incapita

29.05.2013

10/10

serinin en güzeliydi....baştan sona serinin diğer kitaplarından aldığımdan daha büyük bir keyif alarak okudum...

Baskı: Yabani Aşık (Legend of the Four Soldiers, #4)