M
mervebircansen

26.05.2013

8/10

Bu da Elizabeth Hoyt ' un her kitabı gibi güzeldi ama nedense beni diğerleri kadar sarmadı. Kitap bir an önce bitirilmek için yazılmış gibiydi sanki. İkili arasındaki duygu yoğunluğunu pek hissedemedim, açıkçası daha fazla duygusallık beklerdim . Bu yönden biraz savruktu fakat beklentilerinizi fazla yüksek tutmazsanız güzel bir kitaptı :)

Baskı: Yabani Aşık (Legend of the Four Soldiers, #4)