F
firat

19.01.2016

7/10

Evet serinin ilk kitabından daha iyiydi, evet konusu daha okunabilirdi, ama erotizme çokkkkk fazla yer verilmişti, sonuna doğru artık baydı.

Baskı: Savaş Benimle (Seattle'da Benimle #2)