kristen proby
19.01.2016
Evet serinin ilk kitabından daha iyiydi, evet konusu daha okunabilirdi, ama erotizme çokkkkk fazla yer verilmişti, sonuna doğru artık baydı.
Baskı: Savaş Benimle (Seattle'da Benimle #2)