anthony ryan
10.07.2016
İlk kitabı çok beğenmiştim,2.kitabı beklemek cidden eziyet oldu.Darısı 3.kitabın başına.Hiç umudum yok ama umarım çabuk çıkar. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2016/01/anthony-ryan-kule-efendisi-kuzgunun.html
Baskı: Kule Efendisi (Kuzgunun Gölgesi #2)