G
gizempayal

10.09.2015

3/10

sonunda ağladım,çok güzeldi,harika kitaptı vs diyenler abartıyor.hiç de ağlatan bir yönü yok.yalnızca farkındalık kitabı gibi bişey olmuş.güzel bir kitap değildi.

Baskı: Senden Önce Ben (Senden Önce Ben, #1)