P
pink.midwife

20.12.2015

6/10

Ben mi duygusuz biriyim yoksa kitaba karşı fazlaca mı beklenti içindeydim bilmiyorum ama kutu kutu mendile ihtiyacım olmadı ağlamadım :)) farklı ve duygu yüklü bir kitaptı itiraf etmem gerekiyor ama sonu keşke böyle bitmeseydi diyorum sadece. Ve herkese okumasını tavsiye ediyorum :))

Baskı: Senden Önce Ben (Senden Önce Ben, #1)