M
mugem

13.07.2016

4/10

Kitabın güzel bir ismi, kaliteli bir kapağı var. Maalesef, hepsi bu kadar. Anlaşılması zor bir kitap. Anlatım zayıf, çeviri akıcılıktan uzak.

Baskı: Babamın Yalnızlığı