S
sibelmert

14.07.2016

5/10

Köyden indim şehire temalı,okurken çok sıkmayan ama aman aman da güzel denilemeyecek bir kitap. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2016/07/iki-kitap-birer-yorum.html#more

Baskı: Asi ve Güzel (Willowmere #1)