B
büş

29.08.2013

10/10

Çok beğendim. Farklı bir anlatımı olmasına rağmen sayfalar akıp gidiyor. Bukowski'nin de dediği gibi "Mizah ve acının olağanüstü bir kolaylıkla iç içe geçtiği bir kitap."

Baskı: Toza Sor (Arthur Bandini, #3)