kat martin
18.09.2014
Yorumlardan dolayı tereddütle aldığım ve tereddütle okuduğum bir kitaptı,ama iyiki okumuşum dedirtti.Bu da şunu gösteriyor ki zevkler çokkk çok farklı olabiliyor.Ben beğendim.
Baskı: Kara Melek