jennifer l. armentrout
09.09.2014
Serinin en sevdiğim kitabı oldu diyebilirim kesinlikle.Tavsiye ederim demiş miydim? :) Okuyun çabuuuk!! :D
Baskı: Tanrı (Melez Sözleşmeleri, #3)