
Yüzleşme (Tutku Oyunları Serisi, #2)
aleatha romig
9/10
İlk kitabı okurken çok sinirlenmiştim.Ettiğim küfürlerin haddi hesabı yoktu fakat bu kitaba bayıldım.Anthony'e sempati duyacağım kırk yıl düşünsem hayatta aklıma gelmezdi.Onun olduğu bölümleri sırıtarak okudum. :D Ayrıca kitapta su gibi aktı gitti.Bir türlü elimden bırakamadım ve aynı gün içinde de bitirdim.Söylemeden edemeyeceğim yüzleşme kitabı yarım kaldı.İkinci part hesaplaşma yakında çıkacakmış.Böyle bir şeye ne gerek vardı :( Zaten çok kötü bir yerde bitti.Seri devamlarını beklemekten helak olduk. :( İlk kitabı benim gibi sevmediyseniz bile yüzleşmeye şans verin derim :)
Baskı: Yüzleşme (Tutku Oyunları Serisi, #2)