
Hayvanlılar Şehri (Zoo City)
lauren beukes
E
efendi zibidi
20.07.2016
5/10
Kitap başladığında, çok güzel bir konusu olduğunu düşünüyordum. Atmosferi de çok güzel olacak gibiydi. Ancak sayfalar ilerledikçe olayı dedektifliğe bağlayınca hayal kırıklığı yaşadım. Daha distopik bir gidişat umuyordum. Bence yazar iyi bir fikri ya aceleciliğiyle ya da hayalgücü kıtlığıyla öldürmüş.
Baskı: Hayvanlılar Şehri (Zoo City)