g. a. aiken
24.11.2013
güldüren bir kitaptı ama bir şeyler eksikti. Eksikler göz ardı edildiğinde, eğlenerek okunabilecek bir kitap.
Baskı: Ejderin Aşkı (Ejderha Serisi 1)