E
Elysion

07.01.2016

8/10

Yüzümde kocaman bir sırıtışla okudum kitabı. Bir fantastik kitap bu kadar mı eğlenceli olur diye sormadan önce bir ejderha bu kadar tatlı olabilir mi diye sorsam daha yerinde olur :)) Çok sevdim, iyi ki tavsiyeleri dinleyip başlamışım. Bir günde bitiverdi :) Hikayeyi anlatmama gerek yok, zaten çoğu benden önce okumuş, sadece çok beğendiğimi söylemek istedim :) Ejderhanın kafasına kitap fırlatmak mı :))))). Hadi canım!

Baskı: Ejderin Aşkı (Ejderha Serisi 1)