kat martin
01.03.2015
Önceden okumuş olduğum Kalpten Kalbe kitabını beğenmiş olsam da bu kitabı çok kötüydü. Olaylar aşırı hızlı gelişti, karakterler yüzeysel anlatılmış, bazı yerlerde çeviri hataları göze çarpıyor.
Baskı: Gelinin Kolyesi (Kolye Üçlemesi #1)