vicky dreiling
22.07.2016
Son zamanlarda okuduğum en güzel historical roman :) Gerek karakterleri gerekse olay akışını çok beğendim.Keske serisinin devamı gelseymiş yazık olmuş.Bu tarz sevenlere tavsiye ederim. :D
Baskı: Cesaretin Var mı?