T
TUBA EVREN

16.07.2014

10/10

Keşke bu romanı on yıl evvel okusaydım. Ertelemekle büyük hata etmişim. Fransa'nın mekân tasvirleri sıkıcıydı; ama geri kalan her şey mükemmeldi. Hele sonu!.. Muhteşemdi. Anlatıp da heyecanını kaçırmak istemem. Herkese tavsiye ederim.

Baskı: Notre Dame'ın Kamburu