victor hugo
20.04.2013
çok güzel bir kitaptı .filmini izledim müzikli ayrı bir keyifti hatta çizgi filmine bile baktım ama hiçbiri okuduğum keyfi vermedi
Baskı: Notre Dame'ın Kamburu