R
remi

27.07.2016

2/10

Kardeşimin neden okuyunca beğenmediğini anlamak için okuduğum, neticede benim de beğenmediğim bir kitap. ama en azından sıkıcı değildi.

Baskı: Küçükçekmece Okyanusu