Gölge Ateşi (Ateş, #5)
Gölge Ateşi (Ateş, #5)

karen marie moning

C
Ckmksm

09.09.2014

10/10

Bu kadına tek kelimeyle hastayım. O kadar güzel yazıyoki ben ateş serisinin ilk kitabını okuduktan sonra bu kadar ileri gidebileceğini tahmin edememişim Bu kitapta Mac ve Barrons'a hayran kaldım en sonunda birleştiler , bu ikiliyi çok yakıştırıyorum birbirine Hala cevaplarını alamadığım sorular var ama bu kadar cevaplanmış soru da yeterli bi müddet sindirmem lazım Şimdi bende Iced kitabını 4 gözle bekleyenlerdenim ) Kesinlikle okunması gerekn özellikle sert karanlık bir erkek karakter isterseniz okumanızı tavsiye edeceğim kitaplardan 5 tanesi BAYILDIM , bu seriyede bu yazarada ,Mac'e de , özellikle de Jericho Zigor Barrons'a!!

Baskı: Gölge Ateşi (Ateş, #5)