karen marie moning
22.05.2014
mütiş bi seri ve harika bi son bi yanım keşke bitmese diyor bi yanım da ohh bee sonunda okuyup bitirebildim diyo kısaca mutlaka okunmalı bnce :D
Baskı: Gölge Ateşi (Ateş, #5)