S
Sümbül

28.10.2015

8/10

Tabiri caizse tam bir çerezlik kitap. Konu güzel sıkmıyor okurken. Hani sonu tahmin ediyorsunuz zaten ama o arada karanlıkta asansörde yaşananlar okutturuyor kitabı size. Vay be diyorsunuz. Ben Makenna'yı da Caden'i de çok sevdim. Yaşadıkları, bunları birbirleriyle paylaşmaları çok güzeldi.

Baskı: Karanlıkta (Hearts in Darkness #1)