R
RumeysaDefne

01.11.2014

9/10

Gayet güzel bir kitaptı. Beğendim. Yine de bazı yerlerde fazla detaya kaçılmış ve bu da anlatımı sıkıcılaştırmış. Onun dışında harikaydı!

Baskı: Ölmek İçin On Üç Sebep