
Rehine
sümeyye akarçay
S
Satıgül Yüksek
31.07.2016
9/10
Yeni keşfettiğim bir yazar ve kitabına bayıldım, aşkın ve nefretin hakkını fazlasıyla veren Baran ve Esma'yı tanımak büyük keyifti :) Yan karakterlerde çok tatlıydı,ikinci kitabın kahramanlarının Betül ve Burak olması hoşuma gitti ama neden kitap olarak basılmadı merak ediyorum , facebook yada Wattpad üzerinden kitap okumayı sevmiyorum :( Kitapla ilgili tek eleştirim sonlara doğru yazarın hikayeyi fazlaca uzatmış olmasıydı, karakterlerle bir süre daha birlikte olmak güzeldi ama keşke dozunda kalsaydı :))
Baskı: Rehine