E
esrarengiz23

01.01.2013

7/10

okunabilir,güzel bir kitap...Ama sanki bitince yarımmışi eksikmiş gibi bir his veriyor. Kurgusunda bir sorun var gibi.

Baskı: Kılıç Yarası Gibi