ursula k. le guin
02.08.2016
Sanki yarım kalmıs bir oyku... ama okuması keyifli. Kitabın diğer yarısına konulmus soyleşi ve "Okurken Uyanık Kalmak" adlı deneme daha da guzel. Kitap kapağı ise sevdiklerimden
Baskı: Yaban Kızlar