asude
21.10.2015
Okuduğum en kötü Asude hikayesiydi. Charlotte ve Ewan tam ergendi. Aşırı gereksiz sahneler mevcuttu. Kitapla ilgili hatırladığım tek şey acayip kötü olmasıydı. Ve iyi ki de hafızamdan silindi o korkunç hikaye.
Baskı: Cehennem Çiçeği