
Fırtına (Tempest, #1)
julie cross
I
ilkayozgur
07.12.2015
7/10
http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/12/frtna-kitap-yorumu.html Sınavlarımdan dolayı bu kadar yoğun olmasaydım çok daha kısa bir sürede bitirebilirdim Fırtına'yı. Gerçekten de fırtına gibi hıphızlı okunabilir. Yani ilginç bir kurgusu var. Ancak dil ve anlatım yönünden , bana çok da başarılı gelmedi. Tabi bunda çeviri faktörü de etkili olabilir , orasını bilemiyorum. Karakterler falan da iyiydi , hoştu ama pek de ısınamadım. Tam olarak kurgunun neresinde olduğunu çözemesem de bir mantık hatası varmış hissini verdi.
Baskı: Fırtına (Tempest, #1)