knut hamsun
05.08.2016
Okurken açlık değil tam tersine bulantı hissettiğim bir kitap oldu..günlerce süren açlığı, yokluğu, sefaleti, aynı zamanda gereksiz gurur sahibi karakteri, bir türlü yazamamayı anlatan bir roman..
Baskı: Açlık