F
firat

22.03.2015

7/10

Çok kötü bir konusu yoktu ama ben çok hazzetmedim. Kitabın konusu çok ilginçti ama bir o kadar da sınırları zorluyordu.Ben kendimi kaptırmadan okudum. Boş vaktiniz varsa neden olmasın okuyun.

Baskı: Kalpten Kalbe (Heart Trilogy #1)