renee carlino
13.08.2016
Kalbimi eriten, biraz hüzünlü, biraz tatlı ve de etkileyici bir kitaptı. Grace ve Matt'in gençliklerini okumak çok hoştu. Sonrasını okumak da güzeldi.
Baskı: İki Yabancı Olmadan Önce