X
xtina

13.08.2016

9/10

Kalbimi eriten, biraz hüzünlü, biraz tatlı ve de etkileyici bir kitaptı. Grace ve Matt'in gençliklerini okumak çok hoştu. Sonrasını okumak da güzeldi.

Baskı: İki Yabancı Olmadan Önce