j. a. redmerski
18.08.2016
Ne güzel kitaptı öyle aldı götürdü resmen. Önce güldürdü sonra hüzünlendirdi. İlk yarısından sonra kitapın kapağını kapatamadım zaten bir anda bitiverdi. Çok güzeldi çok.
Baskı: Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)