E
estima

18.08.2016

9/10

Ne güzel kitaptı öyle aldı götürdü resmen. Önce güldürdü sonra hüzünlendirdi. İlk yarısından sonra kitapın kapağını kapatamadım zaten bir anda bitiverdi. Çok güzeldi çok.

Baskı: Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)