L
LadyMaria

28.05.2015

6/10

Sanırım bu seriyi almam başlı başına bir hataydı.İlk kitabı sevmiştim ancak serinin devam kitaplarını zorla bitirdim.Bu kitap içinde tamamen karmaşık duygular içerisindeyim.Trey sevimliydi ama kitaptaki cinsel sahneler fazlasıyla fantastikti. :)) Seri yurtdışında devam ediyor ama burada bu kitapla noktalanmış oldu.(Çok şükür..) Tavsiye eder miyim açıkçası etmem.Ben zorla bitirdim sonuçta.Eğer okumak istiyorsanız abartılı sahnelere hazırlıklı olun... :)))

Baskı: Çifte Vuruş (Sinners on Tour #5)