N
Neva

31.07.2014

10/10

Bu kitap serideki favorim oldu! Neden? Brian'ın kitabı serideki en romantik kitaplardan biriydi ve çok sevmiştim. Ancak Eric'in kitabında romantizmi hissettim, yeri geldi güldüm, yeri geldi hüzünlendim, kızdım, ağladım, kahkahalara boğuldum, somurttum... Her duyguyu yaşattı bana! http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2014/07/ahlaksz-ritim-olivia-cunning-sinners-on.html

Baskı: Ahlaksız Ritim (Sinners on Tour #4)