alexandra cavelius
17.02.2018
Bence abartıldığı kadar iyi değildi. Ortalama bir kitaptı. Sadece Bosna'da savaş zamanı Leyla'nın yaşadıklarının anlatıldığı bölümler etkileyiciydi. Bir de bu anlatılanların gerçek ve Avrupa'nın göbeğinde yaşanmIş olması insanı çok üzüyor...
Baskı: Leyla